take a note please !
assalamualaikum , doakan moga urusan kami dipermudahkan olehNya :) terima kasih .
Still Love My Life: L O V E doesn't need a reason !

titipan doa

ya Allah , permudahkanlah segala urusan kami . tenangkanlah hati kami , hanya padaMu kami berserah.

L O V E doesn't need a reason !

Will you be the one who hold my hands through easy and hard times? Will you be the one who will to listen to me when I want to talk about something even though it's not a big matter? Will you be the one who will lend you shoulder for me to cry on? Will you be the one who will love me until the end?
kadang kadang saya rasa saya tak ubah seperti daun daun kering yang berguguran pada awak , buruk , tidak berharga. sampah. terfikir, sedar atau tidak awak akan adanya saya?akan wujudnya saya?

betapa saya mendekati awak semakin jauh awak meninggalkan saya. saya berlari dengan harapan awak akan mengejar saya. saya berpaling awak tiada dibelakang.. hampa.sumpah saya benci itu. saya menangis.. awak mungkin tertawa. terserah! saya tak harus marah pada kenyataan.

saya mencintai awak. awak mencintai dia (pernah mencintai dia mungkin).. pura pura saya tidak nampak.. saya cemburu tapi saya senyum untuk awak.

saya terima awak mencintai dia melebihi awak mencintai saya. sebab cinta saya pada awak tidak bersyarat . awak berhak mencintai sesiapa pun.. tapi saya hanya mencintai awak.

bila saya menangis , saya tidak akan memaksa awak untuk menangis bersama saya ... cukuplah awak terdiam di depan saya. jangan berpaling dari saya.. bila awk berpaling hati saya pedih.. saya nak awak faham itu..

saya hanya seperti lalang dalam hidup awak .. yang sekadar awak pandang sebelah mata ditengah-tengah perjalanan awk .. yang mungkin awk tidak perasan akan hadirnya saya di keliling perjalanan awk.

bila saya sedar akan wujudnya saya pada awak .. sekadar seperti lalang .. seperti daun daun kering..saya terasa seperti mahu bertanya pada awk..

"Bila awak akan meninggalkan saya..beritahu tarikhnya..agar saya lebih bersedia dan tidak menjadi gila kerana awk’

tapi saya fikir kerana cinta itu maknanya anugerah .. maka biarlah saya begini .. mencintai awak secara sederhana . .kalau awak bahagia tanpa saya , saya harus berbahagia untuk awak.. 

because Love doesn't need a reason... 

0 surat:

Post a Comment

comment seikhlas hati :)

best of best :)

best view : google chrome :)